torsdag den 9. maj 2013

SVScons Dommerpanel 2013

Kære SVScon. 
Jeg ville bare udtrykke min utilfredshed over jeres elendige valg af dommere. Det er mig umuligt at forstå hvordan man kan vinde eksempelvis bedste musik, ved at have valgt én sang der allerede eksisterer (modsat de grupper der havde mikset noget sammen selv) og synes at det var tydeligt at se at de der vandt for bedste act, kun vandt fordi de havde relationer til dommerne. Med det sagt, mener jeg ikke at de var dårlige men der var mange grupper som var bedre. Dette er ikke kun min mening, men også meningen af alle de mennesker jeg sad i nærheden af under showet. Der blev foruden det, i deres act, lavet alt for mange fejl.
Udover det vil jeg gerne høre, hvordan det at lave akkurat det samme som er set en millard gange før, er nytænkende? Den der SVScon Special (eller hvad prisen hed) havde så mange elementer som den der vandt sidste år. Så vidt jeg har hørt VAR det endda den samme som sidste år. Der er måske også nogle venne-relationer i spil der? 
Godt show. Dårligt valg af vindere. 

Anomina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar